Gerçek Bir Marka Olabilmek İçin İhtiyacın Olan Her Şey!
İşletmeni bir markaya dönüştürmek ve markana güç katmak için gereken tüm stratejik ve yaratıcı süreci üstleniyoruz. Hedef kitlenin ilgisini çekecek marka stratejisini ve marka kimliğini oluşturuyoruz.
1.Aşama: Markanın Ruhu
Markanı yaratırken öncelikle varoluş amacından başlayacağız. Bu marka neden var? Nasıl bir vizyona sahip? Nasıl çalışıyor? İnsanlara ne vaadediyor? Bu gibi soruların cevapları, markanın ruhunu oluşturacak malzemeler.
2.Aşama: Marka Konumlandırma
Markanın pazarda başarıya ulaşması için, en etkili şekilde konumlandırılması gerekir. Bu konuda şanslısın çünkü markanı biz konumlandıracağız. Sosyal bilimlere dayalı bakış açımızla hedef kitleni en doğru şekilde belirliyoruz. Rakiplerini analiz ederek markan için rekabet avantajı yaratacak boşlukları buluyoruz. Markanın pazarda ön plana çıkacağı benzersiz satış noktasını keşfediyoruz ve markanı bunlar üzerinden konumlandırıyoruz.
3.Aşama: Markanın Karakteri
Çekici bir markanın benzersiz bir karakteri olmak zorunda. Bu aşamada markanın ruhuna ve konumlandırmasına uygun olarak markanın karakterini oluşturuyoruz. Psikoloji ve sosyolojiden faydalanarak markanı hedef kitlenle en doğru iletişimi kuracak karaktere büründürüyoruz.
4.Aşama: Marka Kimliği
Markanın insansı bir forma kavuşmasının son aşamasında tüketiciyle nasıl bir iletişimin izleneceği, markanın nasıl görüneceği, marka kimliğinin nasıl yansıtılacağı gibi soruları cevaba kavuşturuyoruz.